Clash of Clans: The Making of a Hero (Royal Champion Behind the Scenes)

रोजी प्रकाशित केले 28 डिसेंबर, 2019
See first hand how the Royal Champion came to be, and all the changes the new Town Hall 13 Hero went through during development phase - all in this behind the scenes video!

Follow us on our Socials!
Twitter ► ClashofClans/
Instagram ► clashofclans
Facebook ► ClashofClans
Attack. Defend. Strategize. Download for free for mobile devices. supr.cl/ThisArmy
From rage-­filled Barbarians with glorious mustaches to pyromaniac wizards, raise your own army and lead your clan to victory! Build your village to fend off raiders, battle against millions of players worldwide, and forge a powerful clan with others to destroy enemy clans.
PLEASE NOTE! Clash of Clans is free to download and play, however some game items can also be purchased for real money
Also, under our Terms of Service and Privacy Policy, you must be at least 13 years of age to play or download Clash of Clans.
A network connection is also required.
FEATURES
- Build your village into an unbeatable fortress
- Raise your own army of Barbarians, Archers, Hog Riders, Wizards, Dragons and other mighty fighters
- Battle with players worldwide and take their Trophies
- Join together with other players to form the ultimate Clan
- Fight against rival Clans in epic Clan Wars
- Build 18 unique units with multiple levels of upgrades
- Discover your favorite attacking army from countless combinations of troops, spells, Heroes and Clan reinforcements
- Defend your village with a multitude of Cannons, Towers, Mortars, Bombs, Traps and Walls
- Fight against the Goblin King in a campaign through the realm
Chief, are you having problems? Visit supercell.helpshift.com/a/clas...
Privacy Policy:
www.supercell.net/privacy-policy/
Terms of Service:
www.supercell.net/terms-of-ser...
Parent’s Guide:
www.supercell.net/parents
#clashofclans #makingof #behindthescenes #royalchampion #townhall13

टिप्पण्या

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

  • thank you supercell that u give so many updates in this game and clash of clans is my favirote game

  • i am playing this game when i was 3 years old and now i am 11

  • PLEASE BRING BACK GLOBAL CHAT

  • thanks sir

  • Hello there fine sir would you happen to have some time to sign some signatures for clash a Rama l \/

  • She kicks a instantly cuts off

  • Which software was he using?

  • Anyone here after she got her first skin?

  • omg its been 4 years, I haven't played in more than 4 years x. x Quit around when the last hero came out.

  • id like to see a valkarie queen, that would be a cool hero if it acts like a normal valkarie

  • mabye UNDYNE from undertale

  • Pls make available to chat with anyone in clash of clans not only the clan members Pls pls pls pls pls pls pls

  • Love the game man been playing for 7 years been my life lowkey🙌🏾🙌🏾🙌🏾

  • Can't believe it was 10 months ago

  • Anyways clash of clash is the bestttt

  • Honestly, should have been like a Roman Soilder. This Amazon thing doesn't fit so well.

  • My favourite ground troop- pekka and valdyrie Favourite air troop- dragon Favourite heroes- The one and only archer Queen 👑👑

  • We need Royal Champ skins super cell!

  • I know right

  • Let’s get a skin for her

  • Retreat!!!!!!!!

  • She has a shield but doesn't actually defend her self with it.....ok?

  • I like this game

  • I remember have town hall 9 back in 2014 It was so cool having a Barbarian King.

  • Nice job. You should also try making a healer hero.

  • Next time add wizard prince for hero

  • Still wishing they made a dragon lord

  • Hero Royal Champion skin 🇰🇭❤️

  • Make rc skin

  • Is ded

  • 1:44 tho😂😂😂

  • Almost 1 year has passed now RC is eligible for skin

  • Nice!! Blender user op

  • When u realize it's only been ten months

  • Make a skin royal champion

  • Is the software on screen at 2:35 blender?

  • supercell here I recommend for 5th hero he's like a wizard handle a book and he's ability the book will float then I will zap 3 random building hope u like it please

    • or a he's a summoner that summon lvl 5 is 1 wiz lvl 10 is 2 wiz lvl 15 is 3 wiz and 20 is 4 wiz

  • Town Hall 15: Another hero Every TH 2x upgrade new hero?

  • When are you going to make a new stile for her

  • Next hero is dragon queen?

  • Laos kana Wala ka nang kwintang laro

  • Wow that's a good thing 👌

  • I have King , Queen and Warden😁

  • 2:31 its definitely Blender 3d.

  • do a yetti hero

  • Could u give me 10000 gems on the id beAst gAmeR

  • 0:26 bruh Eino Joas sounds like Mumbo Jumbo or iskall? lmao

  • We want pekka hero or gaint hero

  • Woah Valkyrie Queen sounds like a cool hero

  • 1:41 wow look at that face realistic as hell

  • Why you dont meak royal champion defend her self weth her sheld until she use her appilty

  • 2:31 OMG!!! BELIEVE IT OR NOT COC Artists Uses Freakyn Blender🔥

  • I would love to play COC Moba 5vs5 or 7vs7 game. COC characters are amazing.

  • 2:31 - awesome! :)

  • If they bring recommend global chat again

  • LoL you are talking about design,tell me how could you through 1spear 100 times😂

  • Royale champion? You meant "The new hero"??

  • i am seeing the video exactly 10 months after it got posted

  • Ok, wakanda forever! royal champ .

  • Which software is your using in the animation

  • 1:28 name of that skin!!!???

  • R.i.P Global

  • Three headed dog

  • They should a daily bonus wheel spin because getting is harder for me now

  • Your team do so hard work to make a legendary clash of clans for us

  • I think they don't really think much. They just copy paste troops from clash royal

    • @random rave they do , from coc to cr and cr to coc

    • ummm. im pretty sure clash royale is the one thats copying from this

  • Wait a year ago they were thinking about town 13 wow I wonder what they are up to now town hall 70

  • Which touch monitor do you use and do you use adobe dimension for making characters

  • Hi, All your updates In clash of clans is good. But you guys forgotten one part. If king or queen in olden days they have vehicle such as horse or Chariot may be it will be interesting one...! If you create it.

  • idea of a Valkyrie queen... Valkyrie queen: am I joke to you?

  • she totally kicks- Demonetization

  • Next could be giant hero🤔🤔

  • we miss global chat if we need troops the we used to go to another clan for war

  • Hii

  • Bring back global chat lods

  • 1:30 judo sloth

  • Bring back global

  • hello sir im playing since 2015 and you have banned my account i m very sad 😭😭😭😭😭 please revoked the banned

  • Wahat is this dompamine

  • Wht about builder base only one hero 🦸‍♂️

  • Make her more beautiful

  • Brimg back global chat.......

  • TH14: Elite Mega Royal Giant Pro Max

  • when you realize that the Royal Champion is already almost 1 year old.

  • Plz bring back

  • I am coc player and the biggest problem is the time required for a single upgrade how many days will I need to update single things if u want me and millions of players to not leave coc then decrease the time

  • ماسونية

  • Please town hall 14 donet

  • It's dead now without global chat

  • please make another heroes i suggest like a chess game.. there already a king and queen , a warden , a royal champ , how about a knight heroes ,

  • Pls provide more trees on the base and new type of gift like witch hates

  • Bring back global chat

  • When Will th 14 update come

  • Did I heard that right 0:53 "Shorter than archer queen butt" :0

  • Please add new troops 😭

  • King=No Respect 😟😟 😂😂😂

  • I thought it was guy